Skip to content
jakbudujebiznes.pl
  • Strona główna
  • Biznes
  • Marketing
  • Księgowość
  • Psychologia
  • O mnie
  • Kontakt
Blog
jakbudujebiznes.pl

Psychologia

Strona główna / Psychologia
Dlaczego lojalność klienta jest ważna dla firmy?
Psychologia

Dlaczego lojalność klienta jest ważna dla firmy?

dodałKonrad Lech 10 grudnia, 202218 marca, 2023

Na czym polega lojalność klientów? To strategia powracania użytkowników do danej marki. Występuje wtedy, gdy dana osoba często preferuje nasz…

Przeczytaj Dlaczego lojalność klienta jest ważna dla firmy?Continue

Coraz więcej negatywnych komentarzy na Twoich mediach społecznościowych? Jak zarządzać takim kryzysem?
Psychologia

Coraz więcej negatywnych komentarzy na Twoich mediach społecznościowych? Jak zarządzać takim kryzysem?

dodałKonrad Lech 21 września, 20229 stycznia, 2023

Monitorowanie. Pierwszym krokiem jest obserwowanie swoich profili w mediach społecznościowych pod kątem nadchodzącego kryzysu. Im szybciej zareagujesz, tym łatwiej będzie…

Przeczytaj Coraz więcej negatywnych komentarzy na Twoich mediach społecznościowych? Jak zarządzać takim kryzysem?Continue

kontakt@jakbudujebiznes.pl

Facebook Twitter Linkedin

© 2023 jakbudujebiznes.pl

  • Strona główna
  • Biznes
  • Marketing
  • Księgowość
  • Psychologia
  • O mnie
  • Kontakt