Sposób, w jaki ludzie płacą za towary, zmienił się dramatycznie w ciągu ostatniej dekady, ponieważ wielu klientów i firm preferuje metody płatności online nad konwencjonalnymi metodami, takimi jak gotówka i karty. Jeśli reprezentujesz firmę, która chce poprawić wydajność swojej firmy, włączając niektóre z tych nowoczesnych metod płatności, zapoznaj się z naszymi pomocnymi wskazówkami.

Typowe sposoby optymalizacji metod przetwarzania płatności dla witryny eCommerce.

Dowiedz się więcej o dostępnych metodach przetwarzania płatności.
Załóżmy, że jesteś nowy w świecie metod przetwarzania płatności online.
W takim przypadku najlepiej zacząć od poznania różnicy między dwoma głównymi typami rozwiązań do przetwarzania płatności:
Agregatory płatności – Duże firmy obsługują transakcje biznesowe dla wielu firm. Przetwarzają swoje transakcje za pośrednictwem wspólnego, uniwersalnego interfejsu, takiego jak widżet, aplikacja lub strona internetowa. Przykładami agregatorów płatności są agregatory PayPal, Square i Stripe. Firmy te są łatwiejsze w obsłudze, ale wiążą się z wyższymi kosztami.
Dedykowane procesory płatności – Procesory płatności są ściśle dostosowane do potrzeb poszczególnych firm, a nie do ogólnej aplikacji, z której muszą korzystać wszyscy sprzedawcy. Dostosowywanie umożliwia Twojej firmie korzystanie z konta sprzedawcy podczas przetwarzania transakcji.
Każdy wybór ma mocne i słabe strony. Możesz mieć system dostosowany do Twojej firmy i lepszą obsługę klienta z dedykowanym procesorem płatności, ale rozwiązanie może wymagać znacznej inwestycji początkowej, co może zniechęcić firmy do budżetu.

Skoncentruj się na doświadczeniu klienta

W handlu detalicznym klient jest królem, a całe doświadczenie zakupów online powinno obracać się wokół tego, aby czas spędzony na Twojej stronie był jak najłatwiejszy. Nigdzie nie jest to ważniejsze niż proces płatności. Załóżmy, że klient ma złe doświadczenia podczas próby zapłaty. Mogą nie zawracać sobie głowy finalizacją zakupu, nie mówiąc już o ponownym użyciu witryny!
Jednym ze sposobów na usprawnienie procesu płatności jest uczynienie go tak prostym i bezproblemowym, jak to tylko możliwe. Idealnie, klient powinien potrzebować tylko kilku kliknięć, aby coś kupić. Tak więc dostawcy usług hostingowych, którzy oferują płatności jednym kliknięciem, to pewny sposób na to, aby klienci wracali. Innym sposobem na ulepszenie usługi jest włączenie opcji „kup teraz, zapłać później”, która ułatwia klientom dokonywanie zakupów.

Zapobieganie oszustwom.

Jednym z głównych zastrzeżeń dotyczących korzystania z płatności online w porównaniu z tradycyjnymi metodami jest możliwość oszustwa. Pomysł opublikowania swoich danych bankowych online na stronie, której nie znają, jest nieatrakcyjnym procesem dla wielu osób i może uniemożliwić im dokonanie zakupu. Aktywnie zapobiegając oszustwom, możesz zdobyć zaufanie swoich klientów, co skutkuje większą satysfakcją klientów.
Istnieje kilka metod, które firma może wykorzystać do zwiększenia zapobiegania oszustwom. Popularnym sposobem jest uwierzytelnianie dwuskładnikowe dla logowań, które drastycznie zmniejsza liczbę zhakowanych kont. Inną skuteczną metodą jest weryfikacja adresu IP, która odsyła do lokalizacji klienta i adresu na jego metodzie płatności. Wreszcie, inne metody zwiększania zapobiegania oszustwom to minimalne limity transakcji i kody weryfikacyjne karty (CVV).

Szeroka gama metod płatności.

Postęp technologiczny w ciągu ostatniej dekady oznacza, że obecnie istnieje kilka sposobów przetwarzania płatności online. Większość klientów będzie miała taki, którego wolą używać od wszystkich innych. Zapewnienie szerokiej gamy procesorów płatności zwiększa szansę na hosting jednej z preferencji klienta, poprawiając w ten sposób wrażenia użytkownika.
Prawdziwie nowoczesny biznes powinien zapewniać klientom różne metody płatności, takie jak karty debetowe / kredytowe, e-portfele, takie jak PayPal, a nawet kryptowaluty! Niektóre branże, takie jak branża kasyn online, wykorzystują liczbę dostawców płatności jako punkt sprzedaży dla swoich klientów. W rzeczywistości wiele kasyn online oferuje obecnie kilka opcji płatności dla swoich klientów grających w najlepsze automaty online i gry kasynowe na żywo, ponieważ może to być różnica między klientem wybierającym je nad konkurentem.

Poznaj koszty przetwarzania płatności.

Wreszcie, jednym z najważniejszych sposobów optymalizacji przetwarzania płatności online jest świadomość wszystkich kosztów związanych z hostingiem każdego dostawcy płatności. Opłaty od dostawców płatności mogą pochłonąć twoje zyski. Więc jeśli nie chcesz przenieść tych opłat na swoich klientów i ryzykować utratę ich działalności, musisz znaleźć sposób na zarządzanie nimi.
Najlepszym sposobem na uniknięcie ukrytych kosztów i opłat jest zagłębienie się w zestawienie przetwarzania. Wiele firm przyjrzy się efektywnej stawce, łącznym opłatom podzielonym przez wielkość sprzedaży. Jednak to tylko czasami mówi całą historię. Możesz odkryć ukryte opłaty lub podwyżki stawek, zagłębiając się w to, co znajduje się w wyciągu. Ukryte opłaty mogą kosztować Twoją firmę setki lub tysiące dolarów, więc zawsze bądź sumienny podczas sprawdzania wyciągu.

Konkluzja.

Świat eCommerce ciągle się zmienia. Jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję, musisz być na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami w swojej firmie. Optymalizacja metod płatności tworzy bardziej przyjazne dla użytkownika środowisko, które pomoże w długoterminowym rozwoju firmy.

Podobne posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *